Nieuwjaarsreceptie

Voor de meeste mensen beginnen vandaag de nieuwjaarsreceptie’s weer. Maar ik vind het nu nog moeilijker dan voorgaande jaren dankzij het door de linkse wokies uitgevonden ‘woke-isme’.

Ga ik nu zoenen? Zijn dat er dan 2 of 3 of wellicht maar één? Is dat dan links, rechts of links, rechts, links of rechts, links of rechts, links, rechts en bij die ene? Links of rechts of vol op de bek? Alleen een hand? Of houd ik rekening met het teruggekeerde Corona-virus en geef ik een elleboog?

Ik zat al te denken om door iedereen een formulier te laten invullen alleen dat kost wel weer wat tijd en die f*cking nieuwjaarsrecepties duren al veel te lang.

Vroeger en dat is nog niet zo lang geleden, was het veel makkelijker. Je gaf de mannen een hand en degene waar je een hekel aan had kreeg een extra stevige handdruk waardoor -ie een week lang (liefst langer) zijn hand niet kon gebruiken.
De vrouwen drukte je stevig tegen je borst waarbij de boezempartij van de dame in kwestie goed voelbaar was. Het maakte niet uit waar je begon met kussen als de laatste maar vol op de bek was. Bij je favoriete dames probeerde je je tong naar binnen te werken en als dat lukte eindige deze geste misschien nog wel op het toilet.

Maar nu… ik denk dat ik maar doe waar ik het beste in ben. Maar gewoon thuis blijven en dan geef ik die wokies wel een denkbeeldige schop onder hun dunne veganistische kont.

Nogmaals, de beste wensen

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *