
Waar zijn nu de “we gaan ons vastplakken op het asfalt gekkies”?
Waarom hoor ik nu niemand dat de aarde opwarmt? Waar zijn nu die linkse dwazen waar we tijdens mooi weer last van hebben in het centrum waar ze in hun blote borsten voor kledingwinkels staan te posten?
Waarom kunnen we nu gewoon musea bezoeken zonder dat er zo’n achterlijke gladiool zichzelf heeft vastgeplakt aan een of ander museumstuk?
Zouden ze dan nu allemaal werk hebben gevonden bij èèn of ander her-integratie-project?
Zijn ze met de benzine of diesel auto, want de electrische kan op dit moment niet zo ver komen op een enkele lading, richting wintersport?
Hebben zij de kou aangegrepen om het vliegtuig naar de zon te nemen?
Het is wel lekker zo zonder die door niemand om gevraagde bemoeienissen van die irritante linkse mooi weer activisten. Ik haat dit weer maar ik had nooit gedacht dat ik het volgende ooit nog zou zeggen: “laat het voorlopig winter blijven”
