De anti-vleesterrorist

Hoe zit dat toch met die vegetariërs? Die zijn haast nog erger dan die terroristen-wannabees voor het klimaat. Het enige verschil is dat die godvergeten linkse straatzitters te pas en te onpas hun zitvlees ergens vastplakken op een snelweg daar waar de anti-vleesterroristen posters tegen vleesconsumptie vastplakken.

Nu moet een grote supermarktketen het weer ontgelden in een petitie omdat zij voorzien in de behoefte van hun klanten, namelijk vlees verkopen.

Waar is de tijd gebleven dat wij zelf mochten uitmaken wat wij aten? Waarom moeten de Nederlanders tegenwoordig zo betutteld worden? Ik geef direkt toe dat er steeds meer warrige personen rondlopen maar het merendeel zie ik toch nog steeds als mensen met voldoende verstand om te beslissen of zij een stukje vlees gaan eten of niet. Ik kan me haast niet voorstellen dat wij geholpen moeten worden bij onze keus.

Ik vind het eten van een stukje namaakvlees niet erg maar verandering van spijs doet eten. Ik wil dus zonder bemoeienis van de anti-vleesterrorist gewoon zelf mijn keus maken voor een stukje kip, een portie sate of een paardenbiefstukje.

Ik vertel die bemoeials ook niet wat zij moeten eten. Als zij graag op een stukje gemodificeerd plantenextract willen gaan kauwen, prima. Maar ga mij niet vertellen wat ik moet eten want die acties van de anti-vleesterrorist werken bij mij, en niet alleen bij mij, averechts.

Het zal mij op geen enkele manier positief beïnvloeden om te kiezen voor de vega-balletjes, de vega kipstuckjes of welke godvergeten namen er aan dat nepvleesch wordt gegeven door “de Vegetarische Slager” met hun slogan “ontdek het Nieuwe Vleesch”.
Het is verdomme geen vlees, als het vlees was was het niet vegetarisch! Noem het dus niet zo.

Zelfs de merknaam is achterlijk. Het woord ‘slager’ is afgeleid van ‘slachten’. En dat is nou precies hetgeen waar die anti-vleesterroristen zo op tegen zijn.
Noem het dan “de Vegetarische Maaier”, ‘de Vegetarische Drammer’ of ‘de Flora Modificator’. Wees daar dan ook principieel in.

Ik ga maar even mijn ontbijtje van eieren met gebakken bacon & worstjes maken want ik voel me steeds kwader worden op die geitenwollensokkendragers met hun anti-vleesterrorisme.

Is het dragen van geitenwollensokken trouwens wel toegestaan of is dat weer uitbuiting van de geit?

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *