
Zelfs op een doordeweekse avond, ruim na de spits, weet de #NS niet eens op tijd te rijden waardoor je overgeleverd bent aan een half uur extra wachttijd op station Breda. Wat een k*t-firma. Ga ik nu telkens naar de verkeerde kant van Nederland (ik zeg volmondig JA) of heb ik velen keren pech? Ik weet nog uit de tijd dat ik dit traject bijna dagelijks moest afleggen ook altijd problemen had op traject Schiedam – Etten-Leur. Al veel keren oponthoud omdat er weer iemand probeerde een NS trein terug te koppen terwijl -ie met 140km/u kwam aanrijden. Tot nog toe niemand gelukt. Maar nu moesten ze bij een wissel wachten zodat er een reeks treinen voorbij kon komen.
Niet fijn als iemand je dan komt oppikken en al klaarstaat en daardoor een extra 30 minuten moet wachten.
Ik vraag me af of ik in die paar jaar dat ik nog mee ga het gaat meemaken dat ze, laten we zeggen 5 willekeurige niet op één volgende dagen, op tijd rijden. Ik ga eens turven. Deze tel ik niet mee.
