
Wat is dat toch met die “artiesten” die vinden dat zij veel te laat kunnen beginnen om het podium te betreden. Zijn zij zo in zichzelf gaan geloven dat zij het recht hebben om hun fans te kunnen schofferen? Zijn zij vergeten dat zij dankzij de fans die zij hebben het luxe leventje kunnen leven dat zij op dit moment leven?
Zijn deze “artiesten” zo wereldvreemd geworden dat dit geen consequenties heeft voor de organisatie van zo’n concert, het terugkeren naar huis met openbaar vervoer van de fans, politie en bewaking die langer beschikbaar moet blijven, vergunningen die zijn uitgegeven voor een bepaald tijdvak zodat omwonenden van zo’n concert plek geen verstoring van hun nachtrust hebben.
Enig besef dat zij geen levende goden op aarde zijn en dat zij net als de fans gewoon met regelmaat het toilet moeten bezoeken en hun kont staan af te vegen met een stuk papier, zou hen wel sieren.
Madonna toon eens wat respect en zie wie jou heeft groot gemaakt. En geloof mij, dat is niet jouw spiegelbeeld geweest.
Zonder fans was je nu nog steeds hetzelfde oude vrouwtje geweest maar ééntje die nu had staan meelispelen op de klanken van “I’m a virgin”.
Dames en heren “artiesten”: jullie danken jullie successen aan de fans, vergeet dat nooit!
