
Nooit gedacht dat ik het ooit voor Thierry Baudet zou opnemen maar een volksvertegenwoordiger met een fles, paraplu of wat dan ook op het hoofd slaan, hoort niet in een democratie.
Voor de verkiezingen zal het wel niet bekend worden in verband met de angst voor links zetelverlies maar het geweld op Thierry (zeker niet mijn keus) zal wel weer van links komen. Aanname gebaseerd op onderbuikgevoel en onderstaande voorbeelden.
Doet mij denken aan de moord op Fortuyn door een linkse activist die nu weer vrolijk rondloopt.
Je ziet het ook aan al die andere linkse (terreur)acties. De A12 gijzelen, eind december gaan die dwazen weer vervelen bij de A10, jezelf vastplakken aan nationaal bezit, bekladden van schepen en auto’s. KOZP die denkt zich te kunnen veroorloven om op te treden als politie-agentje tijdens een St. Nicolaas intocht, wat ook nogeens wordt toegestaan.
Op deze manier vraagt links er zelf om om de kiezer voor rechts te laten kiezen. Mijn stem gaat in ieder geval naar rechts.
