Goede voornemens

Mijn voornemens voor 2024 nadat ik deze ook met groot succes voor mezelf heb toegepast in 2023:

  • nog steeds schijt hebben aan de “woke” gemeenschap (dit is de belangrijkste van allen)
  • weer zeggen wat ik altijd al zei zonder op mijn woorden te letten. Ik heb geen banden met welke partij dan ook dus ik hoef niet politiek correct te zijn.
  • gewoon iemand blijven aanraken
  • zonder schaamte mijn vlees eten
  • zonder schaamte het vliegtuig instappen wanneer ik dat nodig vind
  • nog steeds blijven lachen om een “Sam & Moos”-grap, een “lhbtiq+”-grap, een filmpje waarin een kind te barsten valt (zonder ernstige gevolgen), een “er komt een Rabbi, een Imam en Jezus een bar binnen lopen” of moppen van welke aard dan ook.

Ik ben nu eenmaal als een blanke man geboren. Ik heb recht op een vrije mening, ik eet graag een stukje vlees en soms wat vegetarisch. Ik vind het te ver om naar mijn favoriete vakantieplek Side, Turkije te lopen daar waar ik met open armen, door mijn daar geboren vrienden en bevriend personeel, word ontvangen. Samen met mijn Surinaamse vriend kan ik het goed vinden en kunnen wij ook lachen om de hiervoor genoemde moppen. Het is toch te gek voor woorden dat het Leids Cabaret Festival niet door kan gaan omdat de cabaretiers niet grappig genoeg meer zijn door alle door de “wokies” verboden onderwerpen.
Wil ik mijn arm om iemand heen leggen dan is dat een bij mij niet veel voorkomende vorm van genegenheid en is dat geen ‘ongewenst intiem’ gedrag met bijbedoelingen.

Daar is niks racistisch, seksistisch, homofoob, of welke term er door de woke-community dan ook maar aan wordt gegeven, aan.

Ik heb het nu dus nog een keer voorzichtig geprobeerd uit te leggen aan de woke gemeenschap.

Dus “wokies” laat dit goed op je inwerken want verder dan dit ga ik het dit jaar weer niet meer uitleggen en lap ik jullie mening aan mijn, in de hondenstront getrapte, laars.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *