Miss verkiezing

De vleeskeuring, ook wel bekend onder de naam “Miss verkiezing” is weer achter de rug. Dit keer geen verkleedde vent maar een 100% vrouw, luisterend naar de naam Faith Landman, heeft gewonnen.
Faith heeft een kind gebaard dus ze moet in ieder geval voorzien zijn (geweest) van een paar rammelende eierstokken en functionerende baarmoeder. De conclusie dat Faith 100% vrouw is durf ik dus wel te trekken.

Heeft dit stukje vleeskeuring nu nog wel toestemming van de woke-community want eigenlijk zijn we weer terug naar af, er doet namelijk een 100% echte vrouw mee.

Als deze vleeskeuring de goedkeuring van deze hersenloze groepering kan wegdragen wat zijn dan de woke-regeltjes wat betreft het “gebeuren” eromheen?

Mag ik als hetero man nog wel naar deze vrouw kijken om haar schoonheid te bewonderen? Mag ik haar op mijn vingers toe fluiten uit enthousiasme zoals ik ook zou doen na een doelpunt van ons Oranje-team tijdens hun wedstrijd tegen Turkije? Of is dat ‘not done’?
Mag ik haar in zwempak zien of is daar dan sprake van seksistisch gedrag mijnerzijds?
Mag ik sowieso nog wel genieten van het zien van een mooie Miss of moet ik nu eerst een geslachtsoperatie ondergaan om dan als vrouw te kunnen genieten van een andere vrouw?
Maakt mij dat dan weer lesbisch? En daardoor dus ook weer seksistisch maar dan vanuit vrouwelijk oogpunt.
Het wordt mij wel moeilijk gemaakt op deze manier.

Ik hoop snel een woke-Missverkiezing-richtlijnen-memo te ontvangen hoe met deze winst en eventuele Miss Europa en Miss University verkiezingen om te gaan nu er weer een echte vrouw mag meedoen net nu de regels qua vingerfluiten zijn aangescherpt. Ik wil namelijk niet door een paar hersenloze gecanceld worden.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *