
Lekker hoor, die zogenaamde vooruitgang. Eén sneeuwvlok en een miezerig korreltje hagel en de stadsverwarming, dat prestigieuze project ‘Schiedam van het gas’ gaat zomaar op zwart. Wat waren ze bij Woonplus blij, ze konden eindelijk, na een jaar vertraging, hun “prestige project” vier maanden eerder in Groenoord dumpen. Wat een overwinning! Iedereen van het gas af, en dan die beloofde goedkope stadsverwarming… Ja, goedkoop zat, als je de temperatuur van je huis niet belangrijk vindt. Ze hebben er echt keihard aan gewerkt, de ene straat was nog niet dicht of de andere ging alweer open, alsof ze de sahara door de wijk wilden simuleren. Wat zijn de bewoners blij… Not! De energierekening schiet omhoog en na die eerste sneeuwvlok zitten we in een iglo in plaats van een huis. Goed gedaan, Woonplus, echt een meesterzet in hoe je mensen in de kou kunt laten staan. Bedankt.
